Wednesday, May 11, 2011

The holy trinity


Coffee, sugar, music - the holy trinity of goodness that I'll be leaning on this last night. I've fought Karl Marx, I've wrestled the theories of postmodern media consumption; my neck is sore after far too many hours spent in front of the computer screen, and my eyes are tired after scanning the screen for typos and funny words. I'm not pleased - I never am at this stage - but I'm almost there anyway.

Ah, student life. It's charming, in it's own bizarre, caffeine-infused, insomnic way.

5 comments:

  1. BLÆ, nå prøvde jeg å skrive engelsk og ga opp etter fem forsøk. Jeg gleder meg til studenttilværelsen igjen, skulle jeg skrive. I'm looking forward to it, bitch.

    ReplyDelete
  2. But, although my english suck balls, I understand it very well. So, I guess it's not that bad...

    ReplyDelete
  3. hurraforsiri: Haha, jeg synes det er kjempestas med kommentar, uansett om det er engelsk, norsk, fransk (med da må jeg bruke google translate, for jeg klarer bare å si "jeg er en sykkel" på fransk). Og det er supernajz å være student, slik egentlig. Så synes alle kan flytte til Oslo for å være det.

    ReplyDelete
  4. Je suis un velo, eller no? Mais, j'aime beaucoup ton blog, tu es une trés jolie fille.

    ReplyDelete
  5. hurraforsiri: Merci beaucoup! 8D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...