Thursday, April 28, 2011

Come on, do the idiot dance



Listening to Pendulum after the right amount of coffee and good thoughts, just makes me want to throw my books out the window, drink an indecent amount of alcohol and dance like a complete idiot through the university facilities. Might be because I'm up far too early, might be because my brain's gotten severely injured just by being attached to.. well, me. Or it might be that I need to get out more. Whatever makes me seem less like a total nerd, and more like something awesome. Now, come on, let's dance like the idiots we are.

4 comments:

  1. Jeg kan love deg at jeg danset som en total idiot da jeg så Pendulum på Hovefestivalen i fjor. GØY!

    ReplyDelete
  2. Oda: Åh, de er så evig gøy live! :)

    ReplyDelete
  3. Åååh, elsker den sangen! Awesome! Gjør at jeg gleder meg ekstra mye til å dra ut i helga! Herregud, merker at alkoholkonsumet stiger i takt med det fine været. Liker det! :D Og forresten så liker jeg designet her veldig godt, og den enkle headeren med fin skrift er nydelig :)

    ReplyDelete
  4. June: Haha, jeg kjenner til tendensen selv. Men man blir så utrolig glad av sol og varme, og da er det jo perfekt å møte fine mennesker og gå ut og alt! :D Og takk, så koselig. Litt godt å starte på nytt med ren blogg, rent design og rene ark :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...